Antiklimax

Ok,

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med avslöjandet för mina kollegor.

När jag som bäst stod och förberedde mig på att förbereda dem på att jag hade något viktigt att berätta så ropade min chef på mig och bad mig vänta med det. Så nu ska jag inte säga något om att jag slutar förrän det bara är en månad kvar . Det känns inte helt rätt måste jag säga. Men det är för att det inte ska bli en negativ stämning onödigt långt i förväg. Jag får se hur länge det känns ok.

Nu är det i alla fall strax julledigt, och då ses vi ju ändå inte.

Kommentera

