One down.

Japp. 

Nu har jag städat kök. Det blev snyggt.

Så då är det bara resten kvar innan det får pyntas.

Jag vet ju inte riktigt hur du funkar, men jag vill gärna ha städat först innan jag sätter upp tomtar och dukar och barnens gamla julpyssel och sånt man hittar då man fått upp jullådan ur källaren. Liksom jag helst diskar innan jag lagar mat och duschar innan jag lägger mig i rena lakan. Annars blir det liksom lite ofräscht. Som att deodoranta sig utan att ha tvättat sig innan. Men att tänka så här har ju tyvärr sina nackdelar, t.ex, HUR SKA MAN HINNA ALLT?

I morrn måste t.ex nästan allas julklappar inhandlas. Vad ska de få?

Inte vet jag.

Vart ska jag gå?

Inte vet jag.

Men de kan ju få gå in i köket och beundra tomtarna.

 

Bild

Det här kan man njuta av om man klättrar upp på en pall och sedan ställer sig på diskbänken och tittar ovanpå köksskåpen.

 

 

Kommentera

