Hurra och GRRRRRRRR!

Hurra för mig för att jag överkom min fobiliknande hangup på att ringa till folk jag känner lite. Jag skriver fobiLIKNANDE eftersom det faktiskt inte är en fobi utan mest en motvilja som blir bättre ju äldre jag blir. Jag ska då alltid överdriva…

Jag förstår att du var väldigt orolig för min skull men jag kan lugna dig med att allt gick bra och att samtalet förflöt utan pinsamma stammningar eller tystnader. Det var trevligt, med skratt och prat om gamla minnen och framtida projekt.

Att träffa folk som jag känner lite, mycket eller inte alls är däremot inte en fobi. Det är helkul!

 

GRRRRR för att min kamera själv bestämmer när den ska föra över bilder till datorn och nu har den bestämt bestämt sig för att ta en kaffepaus eller gå ut med hunden i stället. Jag hade ju tänkt visa dig en massa apelsinskal som mitt yngsta barn gnagt ur trots att hon inte äter apelsin.

Så nu missar du det och får nöja dig med den här i stället.

Bild

Foto: Lisa Byström

 

 

 

Kommentera

