Kalasens tid

Jag har fått i uppdrag att göra det grafiska utseendet till ett bröllop. Jag tror jag nämnt det förut. Nu är Save the Date klart för digitalt utskick. Det hade varit roligt att visa dig det, men tyvärr får jag vänta med det så att jag inte avslöjar något i förtid.

Här är i alla fall ett utkast som inte blev valt och därför inte riskerar några Törnrosamissöden. (För visst var det hon som hade en arg och objuden fé / gudmor?)

Bild

 

Nu är ju många födda. Bland annat min mamma som jag ordnade med överraskningskalas för i går. Mycket trevligt. Jag hade bakat en tårta som tydligen var en kamelskit. Se där… Men den tog slut snabbt i alla fall.

Kommentera

