Robinson

God morgon denna regniga och härliga 7 april!

I dag har jag varit mamma i 12 år. Hurra vilken tur jag har i livet!

Sladdisen och jag bakar och fixar och ska göra i ordning så 12-åringen ska känna sig riktigt uppmärksammad och firad . Det är beställt fish and chips och bulltårta. Dessutom måste jag försöka jobba på lite annat också.

Här är något annat jag jobbat på:Bild

Jag såg en så rolig jobbannons som inspirerade mig till detta… eller, annonsen var inte så rolig, men jobbet verkade vara det. Det handlade om att göra bokomslag och det är ju bland det roligaste. Att både ha målgrupp, innehåll och grafiskt utseende- färg, form OCH bokstäver att tänka på blir ju så himla kul!

Jag gjorde fler omslag, men detta är jag mest nöjd med än så länge.

 

Kommentera

