Pinterest

God middag lovely!

Jo, jag tänkte på det här med pinterest. Jag är inte någon superpinnare som riktigt fastnat. I början tyckte jag att det var lite jobbigt eftersom det fanns så många fina och inspirerande bilder och jag hade svårt att sålla. Så jag slutade pinna och höll mig borta ett bra tag. Nu har jag så smått hoppat på tåget igen och har upptäckt lite intressanta saker om mig själv.

T.ex. att  ”Min stil”  tydligen är monokrona, vita eller ljusa kläder, att de jag pinnat på min board för inspirerande människor finner inspirerande ofta har en egensinnig stil och att jag tydligen gillar djurbilder. Allt detta är mer eller mindre nyheter för mig. Pinterest som ”lär känna dig själv” terapi.:)

Om du skulle vara intresserad kan du kolla här.

Du är finfin, hoppas din helg blir det med!

Ps. Klä dig modigt!

 

Kommentera

