Fix

Sedan jag fyllde år har jag inte en enda gång behövt visa leg på Bolaget!

Jag trodde att jag nått den magiska gränsen och att jag skulle behöva söka mig annorstädes för egoboost, men, efter behandling på Centralbadet i Stockholm i tisdags så hände det. Kassören på Systembolaget bad om leg och jag blev så till mig att jag glömde koden till visakortet. Allt är alltså som vanligt igen:)

(Systembolaget är för övrigt ett namn som tål att tänkas på. Är det bra? Är det missvisande? Är det fantasieggande? Bolag för system…)

Eftersom jag vaxade benen på Centralbadet så får jag låta armhåret växa. Jag behöver lite balans i livet.

Tjing!

Kommentera

