Äntlich!

Hej

Jo, som jag tidigare berättade så var jag på centralbadet och fick en ansiktsbehandling. Behandlaren sa att min ljusa nordiska hy skulle må jättebra av kokosolja. Hurra, inga mer krämer för 400 spänn grammet!

Min poäng, eller snarare notering, är att nu har det blivit så varmt (ÄNTLICH) att den oljan som vanligtvis är som smör i konsistensen antagit flytande form. Hela burken.

Å ena sidan är det fantastiskt. Flytande kokosolja  = Lisa fryser inte.

Å andra sidan börjar jag undra om den kan härskna. OK för att gå runt och lukta kokosbollar / 90- tals-strand, men härsket… ?

 

Kommentera

