Handgjord bröllopsinbjudan.

Nu äntligen händer det.

Bröllpsinbjudan

Här är den bröllopsinbjudan som jag gjorde till mina vänners bröllop i augusti. Jag har ju pratat lite om arbetet med inbjudan och lovat att visa. Som du ser har jag försökt mig på lite styling också. Längst till höger ser du inbjudan ihopvikt som den ska vara (trifold) och de andra papperna är original till fram och baksida. 

Bröllopsinbjudan

Detta är alltså originalen. Det är svart bläck på vitt papper. Enkelt och elegant samtidigt som det handgjorda gör att det blir personligt. Jag gjorde några efterjusteringar i photoshop innan den var färdig för tryck.

Bröllopsinbjudan

Närbild på framsida.

Bröllopsinbjudan

Och här är en av insidorna med en bild av Carlshällsgård.

Om du är intresserad av min hjälp för egen del så kan du antingen maila mig på lisa.bystroem@gmail.com eller skriva i kommentarerna nedan.

Hello gorgeous! I finally got around to show you the wedding invitations I made for my friends Hanna and Oliver. They are hand written and hand dawn with just a few touch ups in photoshop before printing. The black and white makes them classy and the hand made makes them very personal. I think. What do you think?

If you are interested in my work, please don’t hesitate to contact me either here in comments below or at lisa.bystroem@gmail.com.

Have a great dag vettja!

6 thoughts on “Handgjord bröllopsinbjudan.

Kommentera

