Ett sjuk fot, ett sjukt roligt tips.

Ja hej.

Nu har jag en ny dator som inte hänger sig var femte ord!!! Yey!!!

Men inte har jag lagt in nåt långrandigt inlägg för det inte, nej jag skriver bara om det viktiga.

I morgon kan det hända att jag dör. Eller jag ska ta en spruta. Och jag är inte superspruträdd, men det här är en stor spruta, med grov skitnål som doktorn ska hugga in i min fotled. Långt in, och trycka i en hel massa vätska.Jag brukar behöva ligga ner för att inte svimma. Det här är en av de få tillfällen jag tillåter mig att tycka synd om mig själv. Så, innan sprutan stannar jag i kiosken och laddar med choklad och Supermom. Sjukt rolig.

1. I got a new computer.

2. I might die tomorrow. Well almost, I’m going to get a shot.

3. This is killing me!

2 thoughts on “Ett sjuk fot, ett sjukt roligt tips.

Kommentera

