The sugar sculls are painted och så här blev de:

Ja, det var pilligt men riktigt roligt!

Sugar sculls in the making.

Sugar sculls in the making.

Här ligger de och väntar. Jag använde diverse karamellfärg, dels vanlig som man handlar på mataffären dels några neonfärger jag köpt i USA. Neon och svart karamellfärg från McCormick. Jag tog fram lite roliga strössel också, blommor och pärlor och sånt och köper du ätbart klister så blir det nog kanonfint att limma på det på skallarna. Jag hade det inte hemma och struntade i det.

Sugar scull

De blev riktigt roliga.

Candy sugar scull.

Andrasorteringen. Riktiga personligheter:) Ser du lemuren med tupé?

Jag tycker verkligen att det är värt besväret att göra sådana här själv och om du vill prova och undrar över något så fråga mig, så ska jag göra mitt bästa att hjälpa till!

Om du vill beställa av mig, så hör av dig ca en vecka i förväg så de hinner torka och fraktas.

Mycket nöje och lycka till!

Sugar sculls close up.

So this is how the sugar sculls turned out. I think they are colorful and funny, quite lovely actually! Although they take some time to make I believe it’s really with it. Do you want to try it and have any questions? I’ll be happy to try and help you the best I can!

Good Luck!!!

Kommentera

