Julkort


Hej och hoppas att du har haft en bra första december. Kollat lite julkalender, nynnat lite Tomtegubbar, tjyvätit en pepparkaka eller två som blev kvar sen i går.

Jag har jobbat på en beställning (YAY!) med julkort. Ohoj vad kul att göra något på uppdrag! Här är en glimt…

Julkort av Lisa Byström. Christmas card by Lisa Byström

Så du kan så klart också beställa julkort! Ja, jag känner att jag vill att du gör det 🙂

Hello friend!

I sure hope you had a good December 1st. In Sweden we watch something called the tv Advent Calendar and I think this year it seem promising. The Calendar runs from december 1:st until Christmas eve and is a BIG deal in Sweden. It’s made for children but every age is watching. I don’t know if you have a show like that in your country, but if you don’t, I hope you were at least humming a little Let it snow let it snow let it snow or another Christmas hit song…

I’ve been working on an order (YAY!) of Christmas cards. Ahoy what fun to do something on request! You can catch a glimpse above. 

So of course, you can also order Christmas cards from me! Yes, I feel that I want you to do just that 🙂

God natt gorgeous!

2 thoughts on “Julkort

    1. Jag tycker du får skärpa till dig lite på julfronten 🙂
      Nej, jag glömde att du har gjort så fina gran och äppeldekorationer. Sorry, du leder stort!

      Jag har inte gjort julkort förut, men ett par bröllopsinbjudningar.
      När jag var liten så gjorde vi egna kort ibland. Tog traditionella kort med tomtar och domherrar och klistrade fast pratbubblor från serietidningar på dem. De kunde bli rätt så roliga.
      Hoppas du får en kanontisdag!
      /Lisa

      Gilla

Kommentera

