Material till diy projekt.

Make over treasures.

Kolla! Kolla vad jag har hittat! Mon dieu, ser du potentialen? Look what I found! Can you see the potential?

Ville du se porträtt? Ok…

Make over treasures.Den här hunden är lite ledsen för att jag kommer att måla den i ögonen och troligtvis göra om den till en lampfot. This dog is a bit sad because I´m going to paint  its eyes and turn it into a lamp stand.

Make over treasures.

Den här hunden ser fram emot en make over. This dog looks forward to the make over.

Make over treasures.

Tvätt, ny färg och nya kulor. Kan kanske funka som lampfot… It needs cleaning, new paint and new perls. Might work as a lamp base …Make over treasures.

Klistra fast på ett bokstöd, en motorhuv eller tryck ner på kakfatet. Attach to a bookend, the hood of your car or put it amongst your christmas sweets.Make over treasures.De här snyggingarna ska nog inte målas om.

Jag blev så glad över de här skatterna att jag inte kunde låta bli att dela med mig även om jag inte gjort något med dem ännu.

These beauties will probably not be repainted. I was so happy to find these treasures that I couldn’t help but share.

Kommentera

