Jag gör om gamla skor.

Guldskor 1 De här skorna kan man tro har ett par år på nacken. De ser riktigt sunkiga ut! Faktiskt så sunkiga att jag tvekade över att visa upp dem. Men vadå? Vem har inte något skämmigt i garderoben? Det gör en bara till en mer mångfacetterad och komplex människa resonerar jag.

Saken är den att jag bara använt dem ett par gånger innan jag lånade ut dem. Efter en månad såg de ut så här. Vattenskadade.

Så jag målade om dem i guldfärg. Guldskor 2Bra va! Jag fick måla ett par vändor och nu funkar de till julpartajen!

My one month old shoes got damaged from water so I painted them in gold paint. Now they will work swell at all the christmas parties!

I got inspired from this!

Guldskor 3

Kommentera

