Tapeter, hur ska jag göra? Vad ska jag välja?

Hellö!

Förra vintern målade vi om här hemma. Vi gjorde det inte själva utan tog, vad vi trodde var professionell hjälp. Jag tänker inte göra någon recension av Kulturhantverkarna i dag, men låt oss säga så här, jag tänker aldrig anlita dem igen.

Hur som helst så har jag ännu inte vant mig vid den gula hallen och inser att jag aldrig kommer att göra det. Jag vill tapetsera. Eller måla en tapet. Frågan är bara vad.

Här är lite idéer och inspiration…

Här från A Beautiful Mess. Jag gillar speciellt hästarna, sovrumsväggen med handskrift och, wow, guldmånen i jätteformat!

Eller kanske ombre…

o-HOW-TO-CREATE-AN-OMBRE-WALL-570

pam2

Fast jag gillar ju djur i inredning, så…

6f4005ac39234ff82700f8c3e2593016

9d573307aaf234dc882274328f8479f4

749b8f7b81ef9173a0e05bfd95605d14

Eller något helt annat kanske… Puh.

(Klicka på bilderna för länk. Till de jag hittade länk till.)

So darling, I’m feeling the urge to do something about my entry wall. But there are so many fun obtions. Here are just a few of them. 

Have a nice wednesday!

Kommentera

