Illustration av Telefonplan

Hej

Jag hittade den här bilden som jag gjorde för några år sedan när jag började leka med photoshop. Jag var inte nöjd då, men smaken, eller är det ögonen, förändras. Jag  upptäckte hur lik den var Teresa Holmbergs omslag av Per Anders Fogelströms trilogi som börjar med Mina drömmars stad, och nu tycker jag att min bild är rätt fin, alla uppenbara skavanker till trots. Kanske Telefonplan är mina drömmars stad?

Lilla stora staden. Lisa Millhus

I made this collage a few years ago when I started out playing around with photoshop. I like it much more now than I did then.

Kommentera

