Min fina ingefärsöl.

Det här är ju inte så jätteviktigt, jag vill bara skryta lite över min fina Ginger Beer som står på jäsning i köksfönstret. Ta taaaaa!

Ginger Beer i Tammerfors 1 Ginger Beer i Tammerfors 2 Ginger Beer i Tammerfors 3

Och så vill jag åter igen gratulera min fina mamma på födelsedagen! Hurra!Ginger Beer i Tammerfors 4

Hi, I just want to brag a bit about the lovely new Ginger Beer that’s fermenting in the kitchen window. I also (once more) want to wish a Happy Birthday to my wonderful mother today, hurray!!!

Kommentera

