Skiss och diverse reklam (för mig).

Hej igen!

Jag jobbar endel på ett illustrations/ typografiuppdrag och här är en av skisserna. Eftersom jag mest är van att skriva i mindre format som A4 och A3 så måste jag för det här jobbet öva mig på större format. Så nu är dörrar och speglar fullklottrade här hemma. Snyggt!

Ekologiskt Kaffe

Jag vill gärna passa på att påminna om att jag gärna hjälper dig med skriva till exempel inbjudningar eller tackkort ! Klicka här och här för att se några bröllopsinbjudningar jag har gjort.

Hello again!

I’m working on a illustration / typography job and here is one of the sketches. Since I mostly am used to write in small format like A4 and A3 I have to work on my big lettering for this job. So now, doors and mirrors are full with scribbles here at home!

I would like to take this opportunity to remind you that I’d love to help you out with writing invitations or thank you notes! Click here and here to see some wedding invitations I’ve done in the past.

Kommentera

