Ge blod

HJÄLTEBLODHej du, long time no see!

Tänkte bara visa ett arbetsprov jag jobbat på, bara ett par dagar eftersom jag ju såg utbildningen i sista minuten och kände att jag var tvungen att söka. Den handlar om sociala medier och att kunna kombinera den kunskapen med mitt intresse för bild, ord och kommunikation är ju spot on tycker jag. Så… detta är själva bilden till min kampanj att få unga vuxna att börja ge blod. Lite text och arbete i olika medier tillkommer naturligtvis. Vad tror du? Jag hör gärna dina kommentarer!

Hello gorgeous!

I found an education that I just could’t resist trying to get admitted to. I saw the course at the last minute and felt that I had to give getting in a try. It is about social media and to be able to combine this with my interest of image, words and communication are spot on I think. So … this is the image of my campaign to get young adults to start giving blood. It’s to be shown on different social mediaa such as Facebook and Instagram. Some more text, and work in various media will of course be another part of the campaign. What do you think? I’d love to hear your comments!

(Hjälte = hero, blod = blod, hjälteblod sounds almost like hjältemod which means heroism.)

/Loveyah!

4 thoughts on “Ge blod

  1. jag tycker det är super bra och träffande budskap.
    Gillar att du kör på temat med hjältar. För superhjältar är ju i ropet, samtidigt som gamla värden som hjältemod och att att hjälpa varandra är värden som består och ger oss vanliga ickesuperhjältar möjlighet att se att alla kan hjälpa och göra skillnad.

    Liked by 1 person

Kommentera

