Vill du hyra brudklänning?

Jenny Packham 5

Vill du kan hyra min finaste, finaste äkta Jenny Packham-klänning till ditt bröllop?
Material: Klänningen är i helsiden, inklusive foder. Den bara ryggen är kantad i ett paljettyg, detta är inte siden.
Färg: Mjuk gräddvit ton som på grund av det fantastiska sidenet har en enormt vacker lyster.
Storlek: 32 till 38. Eftersom klänningen är sydd på skrå så följer tyget kroppen och passar många olika kroppstyper. Modellen på bilden har storlek 32 och är 172 cm lång. Jag som gifte mig i klänningen har storlek 38 och är 177 cm lång. Jag rekommenderar inte dig som är längre än 177 cm att hyra klänningen om du inte vill att fötterna ska synas under klänningsfållen.
Pris och villkor: Att hyra klänningen kostar 2000 kr. Plus en deposition på 2000 kr. I depositionen ingår kostnad för tvätt. Dvs, efter att vi har kommit överens om att du ska hyra klänningen betalar du 4000 kr. Efter ditt drömbröllop lämnar du den smutsiga klänningen till mig. Jag låter tvätta den och det som blir över av depositionen betalar jag tillbaka till dig.
Klänningen är något intagen i ryggen, detta kan jag släppa ut igen, men för övrigt gör jag inte några ändringar.
Kontakta mig om du vill komma och prova!
Lisa
lisagordetsjalv@gmail.com
                                   Jenny Packham 6 Jenny Packham 1
               Jenny Packham 3 Jenny Packham 7
Jenny Packham 10
Kommentera

