Des fleures…

Bon soir!

Känner mig inspirerad och var tvungen att pröva göra ett arrangemang med blommor. Bare with me, det är första gången och ja, jag ser nu att det behövs  lite mer höjd i mitten. Men ändå…Kul! Dessutom helt gratis eftersom jag gick ut i skogen (skog och skog, en större dunge,) och plockade på mig vad jag kunde hitta av blåbärsris och bär. Några blommor från balkongen också.

Dröm sött!

Blomsterarrangemang 4Blomsterarrangemang 2 Blomsterarrangemang 3  Blomsterarrangemang 5

Good evening!

I’m feeling inspired and had to try to make a flower arrangement. Bare with me, this is the first time, and yes, I see now that it needs a little more height in the middle. But still … Fun! I went in to the woods to gather blueberry leafs and stuff and this is how it turned out.

Sweet dreams!

2 thoughts on “Des fleures…

Kommentera

